Categories
Home / Pentru clienți / Metoda de livrare

Metoda de livrare

În această secțiune veți găsi informații simple despre livrarea bunurilor. care vă vor ajuta să vă orientați rapid.
Compania noastră utilizează serviciile de curierat ale companiei DHL www.dhl.de.

Transport gratuit pentru comenzile mai mari de 300 de lei

Obțineți bunurile achiziționate cu livrare gratuită! Livrăm bunuri complet gratuit, fără nici o condiție! Ne străduim să livrăm produsele noastre, care sunt în stoc, imediat a doua zi dupa primirea comenzii. La produsele care în prezent nu sunt disponibile, aveți afișată pe site data de stocare preconizată. Vă rugăm să rețineți că, această dată este orientativă și poate varia ușor, în funcție de disponibilitatea produsului la furnizor. Data exactă va fi anunțată cât mai curând posibil. 

Livrarea prin curier durează 3-5 zile de la expediere. Veți fi informat despre expedierea prin e-mail sau prin SMS. Curierul are obligația să vă contacteze prin telefon înainte de livrare la numărul de telefon din formularul de comandă. Momentul livrării prin curier depinde în totalitate de compania DHL.

Foarte recomandat: Verificați produsul în decurs de 24 de ore după primire! 
Revendicările ulterioare referitoare la defecțiuni ale mărfurilor deteriorate în timpul transportului, pot fi aplicate numai dacă clientul dovedește că, bunurile au avut deja defectele revendicate la momentul primirii de la transportator!

Pentru comenzile mai mici de 300 lei se percepe taxa de transport de 70 de lei pentru întregul transport. Această sumă este finală (inclusiv ambalarea).
Transportul comenzilor sub 300 lei

Pachetul include o factură (document fiscal) plasată într-un plic pe unul dintre pachete. 


Ce trebuie să faceți după preluarea bunurilor?

După primirea bunurilor prin curier, verificați integritatea produselor. Deteriorarea mărfurilor în timpul transportului poate fi raportată în decurs de 24 de ore de la livrare (sticlă spartă sau crăpată, altele.).
Ulterior, plângerile de acest tip vor fi acceptate numai dacă cumpărătorul dovedește că, bunurile au avut defectele revendicate la momentul primirii lor.

Ce se întâmplă dacă mărfurile sunt deteriorate, dar transportul a fost deja preluat? 

Chiar și în acest caz nu trebuie să vă faceți griji. Bunurile noastre sunt asigurate și asigurarea lor este valabilă până la 24 de ore de la livrare! Faceți poze cu aceste daune și trimiteți-le la info@elusia.ro. Referitor la acest aspect, contactați și compania de curierat care a livrat mărfurile deteriorate. După primirea plângerii, vom lua imediat toate măsurile pentru a vă trimite cât mai repede o lampă nouă sau o parte a acesteia. În unele cazuri, serviciul de curierat necesită, de asemenea, ridicarea pachetului deteriorat, caz în care este nevoie să vă înțelegeți cu compania de curierat care vă va contacta pentru a-l ridica.

Angajații companiei de curierat nu sunt angajații noștri. Cu toate acestea, dacă veți înregistra vreo problemă, vă vom fi recunoscători pentru sugestia dvs. de îmbunătățire.


 



Showroom Elusia Praha

Showroom
Praha

ELUSIA CZ, s.r.o., 
Sázavská 30
120 00 Praha 2
Česká republika

T: +420 777 677 259
Showroom Elusia Košice

Showroom
Košice

ELUSIA, s.r.o., 
Východňarska 1
000 00 Košice
Slovenská republika

T: +421 911 111 222